fredag 17 augusti 2007

En liten update

Hej gott folk, jag vill passa på att skriva ett par rader så att ni ser jag inte övergett min blogg!

Jag har så gott det går försökt att ta tag i arbete och vardagen de senaste dagarna. Till er som hört av sig med frågeställande kommentarer och/eller mail så ska jag sätta mig och börja besvara dessa under kvällen, ursäkta att det dröjer. Giro är på gång men det kommer ta några dagar innan det blir aktiverat, så jag kommer avvakta en liten stund att gå ut med någon närmare information kring det.


Mer kommer inom kort!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Här har du en till som gärna donerar!

Anonym sa...

Håll oss gärna uppdaterade, vi är MÅNGA på din sida. Doneringar kommer om det blir en dom.
Polisens agerande måste väl vara övervåld. Ska ju vara 'inte mer våld än som krävs' och i ditt fall hade det räckt med en ensam polis som RINGT PÅ dörren; -hej jag ska ta med din pc...

Stå på dig.